10 Kasım 2009 Salı

yağmurlu

çok yağmurlu ve sıradan bir günü daha geride bıraktım. yağmurda dolaşmayı seviyorum. hele de öğle yemeği vaktinde mor şemsiyemin altında yürüyüşü daha çok seviyorum. kendimi okuldan kaçan çocuklar gibi hissettiriyor.


yağmurlu günlerin birde akşam eve dönme kısmını seviyorum. çay yapıp oturmak. sesi dinlemek. film izlerken başka şeylerle uğraşmak. tek başınalığı seviyorum. bundan böyle pek kendi kendimle kalamayacağım için sanırım, daha çok içime çekilesim var. dünkü mesajları dinlediyseniz bir adam yalnızlık korkutucu derecede konforlu ve bağımlılık yapıcıdır gibi bir laf ediyordu. bence doğrudur...


yıl bitiyor ve ben başka başka yerlere karalamaktan bu senenin defterini ihmal ettiğimi farkettim. bir şeyler karaladım. fim izlerken bir arkadaşıma bu eldivenimsileri ördüm. buradan da filmin ne kadar sıkıcı olduğunu anlamışssınızdır. bahse bile değmez. sonuçta gece bitti...

bugünün şarkı ve videosu benim nezdimde bu oldu. defalarca dinledim. araya perfect day sıkıştırdım. havalardandır:)

I've Got You and You've Got Me - New Buffalo Remixed by Broken Social Scene from Karen Abad ♥s Dinosaurs. on Vimeo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder