29 Kasım 2009 Pazar

haftasonu vampirleri

bütün haftasonu overdose vampir filmi izledim. her türlüsünü, eskisi, yenisi, kanlısı, aşklısı...hatta izlediklerimi yine yine izledim:

en iyi vampirler konusunda magnum opus film interview with the vampire dır. brad pitt en yakışıklı vampirdir.
en iyi dracula bela lugosi dir.
bram stoker's dracula fenomendir. en karanlık en mükemmel transilvanya çekimidir.
the lost boys en iyi afiş cümlesine sahiptir. ''Sleep all day. Party all night. Never grow old. Never die. It's fun to be a vampire.''
from dusk till dawn tarantino olsa da benim sevmediğim bir tip filmdir.
dracula 2000 filmini bir türlü bulamadım. haftasonunun arananıdır.
near dark ise tüm zamanların en iyi vampir filmi.
blade serisini geçtim bir kere daha izlemeyi midem kaldırmazdı. ama kan banyosu ile diskoda köpük partisi mantığı bahsedilmeye değer tabii.
30 days of night ta ise sadece kasabada yukarıdan çekimle bilgisayar oyunundaymış gibi vampirlerin insanları avlama sahnesi güzeldi.

bu haftasonunu vampirlere adamamı sağlayanlara teşekkürü borç bilirim:
edward, jacob, bella ve ucuz vampir romanları yazarı stephenie meyer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder