11 Kasım 2009 Çarşamba

tarçın çayı, kartlar, van gogh

tarçın çayı . bir çubuk tarçının demlenmesinde bu kadar güzel lezzet olsun, tahmin etmezdim.

estonya ve hollanda dan iki tane kartım var. pek mutlu oldum. ikisi de siyah beyaz ve oldukça eski...yel değirmenlerinin hikayesine şuradan bakabilirsiniz

.
kendime yaptığım eldivenimsileri de bitirebildim. havalar daha da soğusun bir an önce.


van gogh müzesinde vakit harcadım bir ara. o kadar hüzünlü ve güzel ki. bu ayın sergisi van gogh mektupları imiş. the sower ın -alttaki resim- bir çiziminin olduğu mektupta bir gün batımını şöyle tarif etmiş:''The weather here is cold, but we see some really beautiful things all the same. Such as yesterday evening, a sickly lemon-yellow sunset, mysterious, of extraordinary beauty -- Prussian blue cypresses, trees with dead leaves in every broken tone against that, not half bad." -selvileri prusya mavisi ile betimlemesi çok hoşuma gitti.


etsy' de ki küçük gezintim sonucunda bu kalemleri bu defterle beraber istiyorum. onları şu çantanın içine koymak ve kütüphaneye gitmek. üzerimde de bu tişört olsun. tüketim mode on..


iyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder