20 Kasım 2009 Cuma

kartlar, 9


akşam okuldan çıktıktan sonra arkadaşımla şehre indik. bir sürü mağaza gezdik ve arkadaşım kışlık giysi ihtiyacını giderdi. bende kendimi mükemmel kartların cenneti olan tsutaya da kaybettim. yeni yıl kartlarımın ilk bölümünü almış bulunuyorum. bu sene göndermekte çok geç kalmayacağım. çünkü geçen yıl yılbaşı kartlarımın yarısı yerine ulaşamadı. sanırım postanelerin fazla yükü olduğu zaman yolda benim kartlarım eriyor.

yeni yıl süslemeleri heryerde. neyse ki henüz ağaçları ışıklandırmaya başlamamışlar. noel baba figürü olmayan bir şey bulabilmek mümkün değil. kırmızı yeşil dekorlar başka renklere göz açtırmıyor. ve ben daha yumuşak renklerin insanıyım. neden yılbaşı renkleri mor-siyah değil ki? aha yumuşak dediğim renkler de mor siyah...gotik ruh çok yaşa:)

bu gece sıcak yayla çorbama 9 filmini katık edeceğim. esenlikler...

2 yorum:

  1. 9 ' u izleme listemde tutuyorum ,erteleyip durmaktansa bende izleyeyim bari. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ben beğendim sanırım. görüntüler güzel de konu biraz zayıf. iyi seyirler.

    YanıtlaSil