13 Kasım 2009 Cuma

sahlepti, yemekti, aynaydı...

fazla dolu dolu bir gün oldu. bütün gece sevgiliyle hazırlanan sunum, üzerine okuldaki işler, hocayla tekrardan konuşmalar, akşama da arkadaşlarla yemek, içmek...hemde bir sürü. lakin yorgunum. sanırım 36 saati geçti ayakta kaldığım süre...yaşasın insomnia.

yorgun ve hastamsı ahali:


gecenin mükemmeli, sahlep hemde sadece sütlü (izmir i özledim, vapurda içerdik, babam sigara çok içer, kışın da mutlaka üst katta ayazda oturulur, bize rüşvet olarak sahlep alınır. nostalji insanı oldum. döneyim artık):


bir sürü şey dinledik bütün gece, yoğun istek üzerine -köylü güzeli- ile başlayan gece, kazım koyuncu ile bitti. çok geniş müzik zevkimiz var caanım:)

dün gece kendime doğumgünü, yılbaşı, tez hediyelerimi sipariş verdim yada beğendim:) bu defter, bu bookmark, aşağıdaki ayna. aynanın satıcısından daha önce kolye almıştım ve bu aynanın bir benzerinden de bir arkadaşıma doğumgünü hediyesi göndermiştim. sanırım bütün sevdiklerime bu aynalardan hediye etmek istiyorum:) çok güzeller değil mi?haftasonu lab vb. işlerle yoğun geçecek. yağmur yağmazsa parkta gezinti çok iyi gelecek.size de mutlu haftasonları...

4 yorum:

  1. Bu ayraç doğumgünü hediyeniz olabilir mi acaba?Kabul ederseniz çoook mutlu olurum:) Çok beğendiğinizi hissettiğim için onu size ,yani yeni evine uğurlamak istiyorum ,kabul eder misiniz?

    YanıtlaSil
  2. ben cok mutlu oldum. mail yazdim size hemen...sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. O zaman mutlu yıllar diliyoruz efendim. Bütün caponlar toplansın ve de kutlasın tüm zerafetleriyle. Mümkünse.

    YanıtlaSil
  4. Tesekkurler,henuz vakit var ama,en havai fiseklisinden kutlayacagiz sanirim:)sevgilerimle...

    YanıtlaSil