16 Kasım 2009 Pazartesi

sabah

saat 6 ya geliyor. günaydın bana:)birazdan çay, omlet, domates ve elmadan oluşan kahvaltımı yapıp okula gideceğim.

o kadar çok yağmur yağıyor ki bir vakitten sonra sesten uykum kaçtı. gece yağan yağmurdan korkuyorum. birde nehrin gümbürtüsü eklenince...

yağmurun uykumu kaçırdığı ilk gece. ikizdere de nefesimizden sırılsıklam olmuş çadıra değmemeye çalışırken uyumak zorunda olmanın verdiği rahatsızlığa ek olarak tıpır tıpır gelen yağmur... şiddetli rüzgar, uçacakmış gibi gelen çadır, nehrin çağlaması...

bu habere bir bakın. ispir de derelerin yokolması...

vaktim olur ve bulabilirsem izleyeceğim filmlerin listesini yaptım. mr. klein, across the universe, sid and nancy.

sabun yapmayı biliyorum da mum yapmayı da öğrenmek istiyorum.

mürekkep koleksiyonum genişlesin genişlesin her renkten mürekkebim olsun istiyorum. bu markanın şişelerini pek çok seviyorum.bugünün videosuda benim için aşağıda:)

Monogrenade - Ce Soir (HD) from Monogrenade on Vimeo.

sizlere iyi geceler tatlı rüyalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder