9 Kasım 2009 Pazartesi

biraz biraz

sunum vb. gibi olaylar öncesinde istemsiz hareketlerde bulunuyorum. insanlar buna heyecan diyebilir fakat artık olmaması gerekmiyor mu? bunca zaman sonra hala terle hala nefes nefese kal... heyecansız bir yaşam istiyorum. öyle sakince durmak istiyorum.

bugün itibariyle bir sunumu daha atlatıp, üzerine hocayla değerlendirme yaptıktan sonra eve gelip kendimi koltuğumun şefkatli kucağına bıraktım. koltuğumun hep oturulan kısmı biraz içine çökük. işte tam oraya yerleşip iki üç kere sallandım, uyumuşum. rüyamda voksne mennesker den sahneler vardı. iskandinavya nın steril ortamında siyah beyaz bir filmde olmak hoşuma gitti ki o filmi izlememin üzerinden yüz yıl geçmiş gibiydi. bilinçalti garip bir şey.

iskandinavlardan gitmişken bu şarkıyı gün içinde bir sürü kez dinledim. videosu da ayrıca güzel. hep böyle olsa ya hayat...

Tvärvägen - September from Henrik Ohberg on Vimeo.



gecenin geri kalanında çay ve kurabiye eşliğinde mutlu olacağım.belki de the science of sleep izlemenin tam vaktidir.

hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder