23 Kasım 2009 Pazartesi

pazartesi tatil

sabah her zamanki saatte okula gittim fakat neymiş neymiş?? bugün tatilmiş...japonların tatillerine bayılıyorum. tatilin normal günü cumartesi pazara bile denk gelse bir sonraki iş gününü tatil ediyorlar. bu durumda pazartesi sendromu olayı da ortadan kalkıyor:)

okulda işlerimi çabucak hallettikten sonra her zamanki nehir kenarı parkurumda bir kaç saat güneş yüzü görmüş oldum. şansıma hava da pek sıcaktı.

star trek rozetim nasıl ama. le petit yubbie' de gördüm. kendime yaptım fakat onlarınki kadar güzel olmadı tabii.


milyonuncu kez çektiğim nehir kenarı yol manzarası...ama sanki her seferinde başka başka şeyler görüyorum bu yolda.


mesela çok güzel yosunlar:


bir yeşilbaş ailesi:


bir jal uçağı:


dalları kıracak bollukta meyveleri olan bir greyfurt ağacı:


ve bu gerçek turuncu çiçekler:


okulda ginkgo ağaçlarının yaprakları sararıp dökülüyorlar. çok hoş...bu hafta hava güzel olsun da yapraklar yerlerinde kalsın, sevgilim de görebilsin o sapsarı ağaçları. umarım sizinde pazartesiniz çok güzel geçmiştir:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder