8 Eylül 2009 Salı

puzzle, rabbit, mask, spiderman

labda geçen zaman harici son üç günümün faturasıdır:

yeni ev arkadaşım olmaya karar veren elimin ayası büyüklüğündeki örümcek, öldüremem, yakalayamam, buradan sıkılıp terketmesini bekleyeceğim artık. olmazsa beni ısırsın spiderman olayım:


uzak zamanda da olsa görüşeceğimi bildiğim bir dostla veda yemeği:


yüzümdeki küçük lekelere iyi geleceğini vadeden c vitamini maskesi :


alice çılgınlığımdaki son nokta olan mükemmel kolyem:


100yen shoptan alınan puzzle, lakin kesmedi paraya kıyıp 3000liklerden de alamıyorum püff... japon kültürünü anlama babında okunmakta olan kitaplar. yunanistandan gelen egeli:) bir kart:


read or die ın ovalarını seyrettim. pek eğlenceliydi fakat serinin devamının pek işe yaramadığını okuyunca, değerli vaktimi (!) tengen toppa gurren lagann a harcamaya karar verdim. eğlenceli başladı. izleyip göreceğim.

türkiye ye geri dönenlerin yeni gelecek olanlara bıraktığı eşyalar evimin her yerinde üst üste sahiplerini bekliyor. evin tümü 20 metrekare ve artık ben evde ikamet etmiyorum da ev benim üzerimde ikamet ediyor. pek akrobatik hareketler ile sabahın köründe kendimi okula atıp sadece uyumak için dönüyorum. eşyaların esir aldığı hayatlardan umarım bir an önce eşyalar defolur...

uyusam uyansam ve 10 yıl geçmiş olsa... masterı doktorası bitmiş olur, göçebelikten kurtulmuş, hayatım belki de düzene girmiş olurdu. belki de ölmüşümdür. hayat ne garip kuşlar falan...esenlikle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder