10 Eylül 2009 Perşembe

geçen yaz ne yaptığımı biliyorum

ve bu yaz neler yapamadığımı da:


tam da bugünlerde inbükü nde, sıfır çocuk sesi, bol bol uyku, deniz, sadece kaşar peyniri ve ekmek ile geçirilen mükemmel tatilde idim. üzerinden milyonlarca yıl geçmiş gibi...


domates bahçeme kavuşmak için bugünden ne kadar fedakarlık yapmalıyım? işte bütün mesele bu...


karavan güzel iş, bir gün sayısal çıkarsa malzemesi...

okumalı ve beynimin şu anki sünger durumundan kurtulmasını sağlamalıyım. bu arada ben spongebob lahana olup denizler altında köfte çevirmeyi önerdim. o da ohh miss dedi, ay lav yaa beybe dedim, rurouni gezgin demekmiş dedi. çok seviyorum gene bugünlerde... sandalet yada terlik ama çorapla, rahat oluyor be yaw... sürünerek tatil yapmayı seven benim gibiler için ideal.

o değilde kabak'ta bukelamun kamping diye bir yer hala var mı?


lahana özlemle esenlikler diler ve kocaman molecular techniques kitabına geri döner.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder