2 Eylül 2009 Çarşamba

bu gece

okuldan 12 gibi dönünce, gece uykusuz geçip gitti. bu bitişi taçlandıran ise her sabah 5 buçukta evinden küfrederek çıkan kapı komşum oluyor.

geceyi benzersiz kılan ise supermassiveblackhole oldu. pdf yi indirin bir güzel inceleyin. çok iyi fotolar.

ben moma ya gidemiyorsam o bana geliyor. online sergi olayına bayılıyorum tık tık

serin, sıcak, hayat fotoları gotreadgo

labdaki kızların tavsiyesi olan nodame cantabile den bir bölüm izledim. kız animesi, duygusal, komik falan feşmekan. başkaca da izlemem sanırım ama japonyanın tozunu attırıyor.




ayrıca kesinlikle bayıldığım detective conan dan bir kaç bölüm okudum. tüm manga serisine şuradan ulaşılabilir.




uykusuz geceye sığdırdıklarım bunlar. şimdi okula gitmem lazım. sabah oldu pufff.....

bu saçma girdiyi şöyle bağlayayım:

....

üçüncü gün. yorgun
ev aklimda. gitmeyi unuttum

.....

yer, kuru toprak. sonra yeserdik
çarsamba günü sanki her seyimiz tamdi
motorlar sirenler gidip gelisler
koydugunu koydugun yerde buluslar
belki güzel bir takim seyler
ama artik vakit aksamdi.

......

turgut uyar- yenilgi günlüğü

uyuyabilene tatlı rüyalar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder