23 Eylül 2009 Çarşamba

bu kadar

tek önemli işim garip kumaşlar kesip, atkı örmekmiş gibi davranıyorum.

son 6 aya girerken ne yapacağıma karar vermemiş olmanın sıkıntısı her yanımda.

yürüyüşleri serdim. kendimi yine sürükleyebilmek istiyorum.

ipod shuffle dan nefret ediyorum.

uyuyabilmek için 3 gündür masaldinle.com dan acayip masallar dinliyorum. rapunzelin başlangıcında adamın cadının bahçesinden meyva aşırdığını bilmiyordum. ve kırmızı başlıklı kız babaannemin anlattığı kadar kanlı değilmiş - babaanne versiyonunda avcı kurdun karnını yarıyor ve içine taş doldurup nehre atıyordu, gerçi bütün masalların sonu böyle bitiyordu. ve onlar muradlarına eriyorlardı. gökten de üç elma düşüyordu-

bitkilerim onlara iyi bakmadığım için ölüyorlar ayrıca gri beyin hücrelerimde.

tuzlu kraker ve meyveli yoğurt ile günleri geçistiriyorum. bugün farkettim ki kel kalmaya sadece 3 adım uzaktayım. neler oluyor ?

tanımadığım insanların yanında salak oluyorum. normal cümlelere acayip cevaplar veriyorum. terliyorum. beni sevsinler istiyorum. dört ayak kaçıyorlar. haklılar. gece eve gelip onlara düz mantıklı cevaplar buluyorum. diyalogu baştan yazıyorum.

bu kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder