11 Eylül 2009 Cuma

detroit metal city

ev karantinamın üçüncü günü bir film, bir anime, bir resim, teyzem ve ayşegül ile bol gülmeli konuşmalar ile geçti.

animeden başlayacak olursam; en romantiğinden pop yıldızı olmak isteyen negishi nin şartlar dolayısıyla death metal ilahı olmasını konu alan detroit metal city. çizimleri değişik, konusu komik, eğlenceli işte... 12 dakikadan 12 bölüm ...


film herkesin izlediği fakat benim arşivimin derinliklerinde atladığım australia:


kuru boya kalemlerimi bulmamla teşrif eden duvarımı süsleyecek minik bir karalama ve hazır foto çekmeye başlamışken daha önce çizdiğim taslak :




şimdi sevgili ile satranç oynayacağım. kaybetmemin tek sebebi burada gecenin bir yarısı olması dolayısıyla beynimin çalışan kısımlarını yavaş yavaş kapatması tamam mı. ayrıca bilgisayardan oynayınca mızıkçılıkta yapamıyorum. ama ama hayır aslında oraya oynamıcaktım buraya oynıcaktım amaa hayırrr bık bıklamalarımdan arınmış sevgili beni her koşulda yener. püfff...

iyi geceler esenlikler

kendime not: kardeşin dalga geçmesini istemiyorsan blog adresini vermeyeceksin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder