3 Eylül 2009 Perşembe

holga

bugün yaptığım tek iyi şey nehir kıyısında 10 dakika oturmaktı. geri kalanı safsata. arkadaş familyası türkiye ye gitti. bir başıma kaldım. geçen yıl bugün bende yola çıkmıştım. böhü sayın seyirciler 1 yıl olmuş tam olarak.

burada olmanın iyi yanı kendimi recep ivedik ten soyutlamış olabilmem sanırım...

holgayla çektiğim bulanık görüntülerin isteyeni oldu. ahanda aşağıda...

ramen tükkanı...


ezu gölü:


üniversitenin eski binası, filmi yandan yakmışım ama böylesi makbul, bilerek yaptım deyip geçiştireyim beceriksizliğimi:


japonlarda fortune kağıtlarını ağaca bağlıyorlar. komik sadece tr de evde kalmış kızların olayı sanırdım.


bisiklet sürmeyi burada öğrendim. herkes vızır vızır bir orada bir buradayken ben yürüyordum. ha şimdi noldu 4 aydır tekeri patlak ve ben üşengeçliğimin sınırlarında gene her yere yürüyerek gidiyorum.



burada köy evleri olayı var. bulunduğum şehirde apartmanlar görece az. genelde tek ya da iki katlı evler tahtadan vb...




arkada üniversite binaları köprüden nehir...



shrine kapısı:


bunu ise sadece pembe rengini sevdiğimden çekmiş idim. kuru temizlemeci aracı ...



ayılıp bayıldığım napoleon dynamite filmi yönetmeninden başka bir film -nacho libre- izleyip rüyalar alemine akmayı planlıyorum. kim bilir bu sefer uyandığımda izmir de olmayan yatağımda olurum... - annem benim odamı bozup kendine hobi odası yapmış, yatağımı da atmış. bu kadar sevgi seli de beklemiyordum açıkçası- ayrıca fena ajitasyon yaparım, yüzyüze olsak küçük emrah gibi kaşlarımı da büzebiliyorum . ya ya.... esenlikle eyi geceler...


2 yorum:

  1. Ouwww ne şanslısınnn!! Onlarca ülkeye gittim ama hayalimdeki ülke Japonya.
    Recep İvedik'ten kurtulmak da gerçekten büyük şans:D

    YanıtlaSil
  2. kim bilir daha hangi absurd populer kultur olayindan kurtuldum buradayken:) umarim gelip yasarsiniz bir sure burada. lakin benim gibi tasrasindaysaniz bir sene yeter de gerisi fenalik bile getirebilir. siz tokyo da, osaka da, en olmadi fukuoka da yasayin:)

    YanıtlaSil