17 Eylül 2009 Perşembe

bugün ben

ben bugün labda çalıştım çalıştım çalıştım...ve ayrıca

güzel resimler gördüm : masao yamamoto

iki kelebeğin 100 yıl sonra ortaya çıkışının haberine sevindim : yellow crested spangle ve moore's cupid

rüya işim için ilanlara baktım, hayal başvurular yaptım : manx birdlife

bir arkadaşımın sürpriz olmayan doğum günü partisi için pasta tariflerini karıştırdım. elime yüzüme bulaştırmayacağımı varsaydım. bu iki kek arasında kararsız kaldım: chocolate ganache cake ve spiced pumpkin cheesecake

kitaplığımı topladım. elime geçen eski sergi kitaplarına baktım, bu kadar güzel eserler gördüğüm için mutlu oldum.



bugün 204 numaralı eshot otobüsünün tarifesine baktım. sevgili istanbul yoluna çıkarken hoşçakal dedim. bayramda ailesinin yanında olmasına sevindim.

bütün gün sabah yaptığım tarhana çorbasını içtim. hala da var. tek başına yemek yapmanın hiç zevkli olmadığını yine hatırladım.

şimdi ise bir tütsü yaktım. sallama çayım için su ısıtıyorum. ulak filmini izleyeceğim. haftanın sonuna iç rahatlığıyla girmenin keyfini çıkarıp uykumun gelmesini bekleyeceğim. her şey güzel bir cuma günü için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder