28 Eylül 2009 Pazartesi

ondan bundan

tez, lab öldürmüyor da süründürüyor sayın seyirciler... gün bir dostun e-postasıyla düşünceli başladı. sonra eskilerin hatırlanmasıyla içimde hüzün ile devam etti.

az önce ördüğüm çantayı sonunda bitirebildim. kış gelsin artık kullanayım. bugün vize yenileme işleri için koşturup durdum ve bütün yaz terlemediğim kadar çok terledim. hava hala çok sıcak. tavşanda dün gecenin sevgiliyle konuşma hatırası:


ejdarhalı tabağıma bayılıyorum.


tabii ki içinde mevsimin ilk mandalinaları varken daha da çok seviyorum. bulunduğum yer japonya da en ucuz meyve sebze bulabileceğiniz yerlerin başında gelen bir tarım bölgesi. mandalinalar da bu mevsimin ve kışın değişmez meyvesi. ucuz dediğime bakmayın japonya normallerine göre ucuz. bir avuç kirazın 7 tl ye denk satıldığını da ekleyeyim:)


muji den aldığım bez çantaları geçen yıl türkiye deki arkadaşlarıma göndermek için boyamıştım. lakin ptt 2 tanesini kaybedince bunları göndermeye kıyamamıştım. şimdi yastık oldular.


mutfak camındaki rengarek çiçeklerimi seviyorum. azıcık boyunları bükükte kalsa bana rağmen yaşamayı beceriyorlar.


yumurta hanımefendiyle beraber seçtiğim kolyem bugünkü postamdan çıktı:


biraz kitap okuyup yatmak planım, lakin gece yeni başlıyor.. ugghh sanki çok acayip şeyler yapabilirmişim gibi. nerede akşam orada sabah dimi lahana. evet evet rüyanda...birde bütün gün yamuk yılık durmaktan boynum ağrıyor. ne yapmalı? püff... siz sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder