20 Eylül 2014 Cumartesi

Kitap Meydan Okuması 4. gün- Hoop Cumartesi

En sevdiğin serinin en sevdiğin kitabı:
Yerdeniz' de geçen kitaplardan, en çok yutulmuş Arha' nın hikayesinin, Tenar' ın hikayesine dönüşmesini sevdim. Atuan Mezarları:


Cumartesi' de geçti bitti. Bugün okulda ki az biraz işimi yaptıktan sonra yakınlardaki parka gittim. Biraz kitap okudum sonrasında ise içimdeki annemin sesi üşüdün üşüteceksin ne işin var üşüyorsun sana kim bakacak oralarda dediği için eve dönüp kocaman bitki çayları içtim. Okuduğum kitap Jonathan Holt' un Yüz Karası adlı polisiyesi şimdilik fena gitmiyor. Bakalım sonu ne olacak. Ayrıca sonbahar ne güzel bir mevsim arkadaş.



Bugün çok güzel de bir film seyrettim. Frank. Denk gelirseniz bir yerlerde izleyin. İnsanların naifliği ve sonrasında beğenilme isteğinin ne derece kötü olabileceği gibi gibi... Bu film anlatma işinde hiç iyi değilim hemen spoiler olabilir söylediklerim. Neyse ben beğendim. Belki değişik bir şeyler izlemek istersiniz bugünlerde:



İyi geceler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder