26 Eylül 2014 Cuma

Kitap Meydan Okuması 10. Gün

Sana evini, yuvanı hatırlatan bir kitap:
David Copperfield, Charles Dickens.
Bu kitabı Yeni Şakran' da ailece geçirdiğimiz son yaz tatilinde okumuştum, 98 yazıydı. Evde bulunan gri kalın kapaklı şimdilerde sahaflarda rastlayabileceğiniz bir baskısı idi. İAL' ye başlayacaktım, heyecanlıydım, Şakran güzeldi, orada ki TCDD kampı güzeldi, babam ve annem güzeldi.  Ben çok güzel hatırlarım David Copperfield' i. Sanırım birde okuduğum ilk yetişkin kitaplarındandı. O zamana kadar Jules Verne, Şeker Portakalı, Muzaffer İzgü, Kemalettin Tuğcu, İpek Ongun vb. okumuştum diye hatırlıyorum. İnternette okuduğum baskının resmini bulabildim.

Sizde nadirkitap.com' dan alışveriş yapıyor musunuz? Ben seviyorum. D&R, İdefix, Pandora' ya güzel bir alternatif.
Şimdi Elementary' ye, Sherlock' a geri döneyim, yatmadan önce de biraz kitap okurum. Kocaman bir haftasonu var önümüzde off off yalnızlık zor zanaat.
Bloga tekrar yazı yazmamı, sevgilim "bir gurbet aktivitesi olarak bloggerlık" olarak değerlendirdi. Aslında haklı İzmir' deyken genellikle blog tutmazken, Japonya' da Allah' ın her günü yazmışımda yazmışım. Birde burada başladım. Gerçekten bir gurbet aktivitesi benim için, zaman geçiyor işte. Bak bu kitap meyadn okuması olayı bile 10. gününde...
Okuyana selamlar tatlı rüyalar:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder