19 Eylül 2014 Cuma

Kitap Meydan Okuması 3. gün

En sevdiğin kitap serisi:
En son okuduğum seriyi en başa yerleştiriyorum: Ursula L. Guin' in Yerdeniz Serisi. Bütün hikayeyi toplu olarak çok sevdim aslında ama gözlerimi kapatıp Yerdeniz'i düşündüğümde Atuan' ın mezar odalarını hatırlıyorum hemen. Sonrasında duvarın ötesine yolculuk yapan Ged' i, ulu ejderhaları, ejderha kadınları, Gont' un en tepelerindeki minicik köyü. En sevdiğim karakter ise Tenar, kaderine karşı çıkabilmesi,  istediği şeyin normal olabilmek olması, sonunda istediğini yapabilmesi, ama yıllar yıllar sonra bile Tehanu ile çıktıkları yolculukta Atuan' ı yine de düşünmesi...


Başkaca Adalet Ağaoğlu' nun Dar Zamanlar Üçlemesi' ni çok seviyorum. Yakın tarihin en güzel anlatımı bana göre:


Sonunda Cuma geldi. Yarın okulda işlerim var ama ne de olsa Cumartesi, istediğim zaman dışarı çıkabilirim erken çıkarım falan kıpkırmızı yaprakları toplar evde defterlere yapıştırırım sonra.
Şimdi bir iki bölüm Elementary izleyip uyuyacağım sanırım. Hava soğudu çay içip, yorganın altında ısınıyorum :) Sonbahar ne kadar güzel değil mi?

Okuyana sevgiler :)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder