28 Eylül 2014 Pazar

Kitap Meydan Okuması 12. Gün

Hem sevip hem nefret ettiğiniz kitaplar:
Bu soruyu okuyunca aklıma tek bir kitap geldi. 
Balık İzlerinin Sesi- Buket Uzuner


Bu kitabı lise yıllarımda okumuştum. O zaman Afife ile Romain' in aşkı, olay örgüsü, kitabın fantastik yapısı hoşuma gitmişti.  İki karakterin birbirine bağlandığı olayları sevmiştim. Ayrıca bana Roman Gary' i tanıtmıştı kitap ki sonradan çoğu kitabını okudum, bu yüzden de önemli Balık İzlerinin Sesi benim için. Fakat kitabın o seçilmiş muhabbeti gına getirmişti. Okurken yazarın, seçilmiş ve normal olmayan üstün insanların ne kadar zeki, ne kadar yaratıcı olduklarını onlarca kere tekrar etmesi , beni aman be ben normalim işte seçilmiş falan değilim, olmakta istemem kıvamına getirmişti.
Pazar günü aktivitesi olarak bol bol çamaşır yıkadım ve biraz şehirde dolaştım. Hava nispeten güzeldi.Umarım güzel bir hafta olur. Pazar gecelerini sevmiyorum. Ne yapacağımı bilemez halde uyuyakalıyorum. Püff. Hadi öperim. Esenlikle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder