11 Eylül 2014 Perşembe

geçen pazar acayip yaratıkların arasındayken

Burada hiç bitmeyecekmiş gibi geçen günlerim var. bitmiyor bir türlü. çok sıkıldım. Pazar günü müzeye vurdum kendimi. Özel bir müzeydi. Amos Anderson linkide budur. Çok değişiklik, karabasanların, cinlerin perilerin, cüzzamlıların arasına düşmüş gibi oldum ama sanki hepsi çocuktu ve ben hepsini sevdim.

Sanatçı Tommi Toija idi.


Bugünlerde Helsinki merkezinde de kocaman bir heykeli var. Yolunuz bu diyarlara düşerse hoşunuza gidebilir. Merkezdeki heykeli The bad bad boy:


Bunlarda sergideki diğer heykellerden:





Bu serinin adı Strangers

Pazar günü böyle geçti amma velakin ilk kez bir alerjik reaksiyon zımbırtısınıda akşamına yediğim karideslerden sonra vakıf oldum. Her yerim isilik. Nalet gitsin.

Okuyanlar varsa öperim:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder