10 Ekim 2009 Cumartesi

terrarium, yürüyüş, kelebek....

uzun zamandır bu kadar eğlendiğim bir gün yaşamamıştım. benim işim kuş ve kelebek olmalı... ancak o zaman mutlu oluyorum. tatsuda nature park ta terrarium için yosun toplama amaçlı uzunca bir doğa yürüyüşü, süt ve fıstık ezmeli sandviçle güzelce bir kahvaltı. sonbahara dönen ağaç yaprakları, inilen vadiler:


güzelim ağaç mantarları:


günün kelebeği budur. kuş olarak bahtıma büyük baştankara, cüce ağaçkakan, uzun kuyruklu baştankara, ak kuyruksallayan, dağ kuyruksallayanı düştü:


terrariumlarıma gelince: en altta çakıl taşından bir tabaka, üstüne dernaj için spanish moss dedikleri hazır satın aldığım likenlerden bir tabaka, toprak tabakası ve karayosunları, süs olsun diye de meşe palamudu ve keçeden yaptığım küçük zımbırtıları ekledim. çok profesyonel olmadı gerçi ama bakalım ne kadar kendi kendine yeterek yaşayabilecekler. master tezimde de deniz yosunu çalışıyorum:) onlar lab ortamında büyüme konusunda pek nazlılar. umarım bu kavanozların pek bir derdi olmaz. sonunda böylece terrarium hevesimi de almış oldum.





akşamda arkadaşlarla alışveriş, güzel bir spor ayakkabı, kocaman bir cappuccino...şimdi limonlu mis gibi bir çayın tam sırası. ayaklarımı da uzatmam lazım kendileri isyan etmekte. sizlere de en az benimki kadar güzel bir haftasonu dilerim. sağlıcakla...

2 yorum:

  1. Ben de dördü Amerikalı, ikisi Kanadalı altı kişiyi gezdirdim bugün. Sabah 8:30'da çıktığım eve 4'ü geçe girdim. Al benden de o kadar!

    YanıtlaSil
  2. hep mutlu yorgunluklar olsun. şimdi de uykumu getirsin diye mis gibi papatya çayı içmekteyim. kokusu pek güzel. esenlikler...

    YanıtlaSil