7 Ekim 2009 Çarşamba

tayfun, hastane, yağmur

haftasonunu iple çekiyorum. sonbahar yürüyüşü, terrarium için gerekli malzemeleri toplama, kuş bakma...daha iki kocaman gün var.

pazar sabahımın mutluluk kaynağı olan bu güzellik hala solmaya direniyor. bugün teğet geçen tayfun, yağmur ve kuvvetli rüzgar eşliğinde rutin hastane ziyaretimi gerçekleştirdim. o kadar çok hasta var ki insan sağlıklıların nerede olduğunu merak ediyor.


bunların dışında günler akıp geçiyor. yeni insanlarla tanıştım. fazlaca konuştum. fazlaca yemekler yedim- ki kayseri mantısı vardı menüde, türkiye de henüz tatmışlığım olmadığını düşünürsek pek komik. bunaltıcı yazdan sonra soğuyan hava bana çok iyi geliyor. ince kazaklarımı ve patiklerimi çıkardım, mutluyum.


şunları beğeniyorum bugünlerde:

mükemmel tatlı

güzel ilüstrasyonlar

halloween katkılı ürpertici çizimler

ve etsy güzelleri: retro owls, süper kolye, yastıklar , mercan , keçeden bilezikler

esenlikle...

2 yorum:

  1. Kayseri mantısını Japonya'da tatmak da ilginç bir anı olarak zihninde yer edecektir eminim!

    YanıtlaSil
  2. kayserili arkadaşım bavulundan çıkarınca zaten bir şok geçirdik. pek eğlenceliydi hele yanında mercimek çorbası ve kısır ile...:)

    YanıtlaSil