3 Ekim 2009 Cumartesi

pencereleri kapa hanım, donuyorum

dileklerim gerçekleşsin...



yorgunum. bütün gün haldur huldur oradan oraya sürüklenerek geçti. evimde pencereler açıkken ilk kez üşüyorum. özlemişim soğuğu pencereyi kapatmaktansa battaniyeme daha sıkı sarınıyorum. yeni arkadaşlar edindiğim, eskilerle hasret giderdiğim bir gün. muhteşem bir balık, kocaman bardakta sallama çaylar, bir küçük muffin. yarın sabaha misafirlerim gelecek. ev pis ben alışveriş bile yapmadım. son dakikacı zihniyetim her zamanki yerinden bir milim kıpırdamadı. türkiyeden gelen arkadaşın hediyesi yeni bir kitap-fazıl say, yalnızlık kederi-, tutku ve burçak bisküvi- özlem kulakların çınlasın-. sevgiliye hüzün, yumuşak bir baş ağrısı, içimin susması günün anahtar kelimeleri. esenlikler...ruhi su dinliyorum. fotolar bugün konuşulan özlenesi bir geziden hatıra...


4 yorum:

  1. Ben de Japonya'da geçirdiğim 17 güne gittim iyi mi? Çok zaman geçmiş üzerinden, tamı tamına 17 yıl! (17'lere takıldık, neyse ki o zaman 17 yaşında değildim.)
    Sizi oralara ne sürükledi?

    YanıtlaSil
  2. 2 yıldır yüksek öğretilip eğitiliyorum. biraz bilim aşkı,biraz değişiklik isteği, birazdan fazla tesadüf ve şans sonucu japonya'nın küçük bir şehrindeyim. tekrar yolunuz düşerse daha buralardayım. beklerim:)

    YanıtlaSil
  3. benim yerime de dilek diledin mi??

    YanıtlaSil