18 Ekim 2009 Pazar

ekimin ortası, pazar

geçen gece söylediklerimi uyguladığım bir pazar günü oldu. bütün gün film izledim. uyudum. kek yaptım. battaniyem ile uğrastım. çok dolu, okulda geçirilen cumartesiden sonra bugün ilaç gibi geldi.

izlediğim film el aura, arjantin yapımı, yavaş ilerleyen, karanlık atmosferli bir soygun filmi. görüntüler çok güzel.


elmalı kek çok güzel oldu. birazdan arkadaşlarla içilecek kahveye eşlik edecek. tarif buradan


ve bitmeyen battaniyemin bir kısmısı. hayatımda ilk ve son kez böyle birşey yapıyorum. zaten bunun bitmesi de bir kaç ayı bulur. ayrıca internetten öğrenilen tığ işi bu kadar olur:) iskandinav bloglarında dolaşınca özenilen bu gibi şeyler kesinlikle zaman öğütücü.


sağlıcakla...

2 yorum:

  1. Fakat bu örtü meselesi biraz bağımlılık yapıcıdır. Benim de yapmışlığım var. Sonra kayboldu o örtü. Ne acı! (Yani yıllarca yurttaki odada o ısıttı beni ama sonra...)

    YanıtlaSil
  2. yok yok bağımlılık olamaz. ben bu kadarcık şeyle uğraşırken bile sıkıldım. babaannemin metrelerce ördüğü yatak odaları takımları, kocaman masaörtülerini falan düşünemiyorum bile. keşke sizin örtünüzde eşelenen dolapların birinden çıkıverse, sizi gülümsetse...

    YanıtlaSil