7 Ocak 2010 Perşembe

yılın ilk haftası

1 hafta bitti bile. bu haftanın dökümü: bir doğumgünü, bir alışveriş olayı, bir çok sayfa tez, bir şişe bira, bir şişe şarap, bir sürü abur cubur, bir iki kolye yapım girişimi, bir çok sayfa tez, tez, tez...


tabu mühim bir icad, hı hı kesinlikle çok mühimmmm. lakin takım arkadaşınız klozetin çizimini bile anlayamıyorsa...bilemeyeceğim:)

etsy de şu kolyeleri gördüm ve çok beğendim. birkaç başka şey daha ısmarladım ama çok pahalı olunca kolyeyi listeden çıkarmak zorunda kaldım. hevesimi almam açısından evde bulunan bilumum tişört, çorap gibi eşyalardan apartma uyduruk kolyelerim oldu. sonuç olarak kolyeleri herkese göstereceğim diye okulda boynumu şalla sarmadığımdan gün içinde soğuktan geberiyorum. hım evet '' salak ben''. bu arada öyle böyle soğuk yok buralarda, çok çok çok soğuk.



görüşürüz:) tez yazımına geri dönmekteyim. siz esen kalın, mutlu kalın...

not: bu filmi izledik dün gece çok beğendim. where the wild things are

4 yorum:

  1. Bol bol enerji diliyorum sana tezin için ,umarım çabucak tamamlanır ve rahatlarsın.
    Kolyelerse şahane!Üşümeye değmiş bence ,herkes görmeli gerçekten ,çok sevimli buldum:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler güzel dileklerin için:)bunları okuduktan sonra pek şahane bir sabah olucak şimdi laba gidicem çalışıcam çalışıcam...:):)

    YanıtlaSil
  3. Birde yeni blog temanı çok beğendim.

    YanıtlaSil
  4. :)arada değiştirmek eğlenceli sanırım.

    YanıtlaSil