29 Ocak 2010 Cuma

kıl oldum abi

gece 10 buçuk. okuldan eve geldim. uykum var. yorgunum falan filan ama tek istediğim dansetmek. sorun şu ki bağırarak söyleyebileceğim aklıma gelen tek şarkı tarkan'dan kıl oldum abi...kendine bak kendine dön de bir bak haline aynalara küsmüşsün kıl oldum abi....

şu tez işleri bitsin bir 90 lar gecesi daha yaparız dimi benim evde?

birde lolipop yedikten sonra o çubuğu ağzımda çevirip duruyorum. taa ki tükürüğümün çubuğun içinden yere aktığını farkedene kadar. sonra hüpp yapıyorum. evet evet iğrencim...

esenliklennn oo yeah kıl oldum abi videosunu da ekledim. sevgili beni kovacak evden...umarım görebilirsiniz youtube'dan:

2 yorum:

  1. Rengincimm, daha önceki 90'lar partisini bilmiyorum ama, benim evden kastın burdaki evinse yapalım bence de :)

    Bi de senin tez işlerin tez elden bitince bir daha kız kıza pijama partisi yapalım lüfteen... Çünküm biz Kumamoto ekibi sen gince seni çok özlücez :'(

    YanıtlaSil
  2. heyt tabikine yaparız. bir sürü de romantik film izleriz. bende özlicem sizleri, burayı değil belki ama heh heh sizi özlicem:)

    YanıtlaSil