9 Ocak 2010 Cumartesi

ne yapıyorum?

masamın hali aşağıdaki gibidir. nedeni ise kelebek atölyesinin düzenlediği eğlenceli değiş tokuş. kibrit kutularını süsleyip içini eğlenceli ıvır zıvır ile doldurma olayı. akşamüstü malzeme almaya gittim ve hazır başlamışken kendi arkadaşlarıma da yapmaya karar verdim. aşağıdaki kutular arkadaşlarım için hazırladıklarım olup, kelebek atölyesi nin değiş tokuşu için henüz ne yapacağıma karar vermiş değilim:)

tez ile ilgili olarak hocamın mailleri demokles in kılıcı gibi beni dürterken biraz da olsun eğlendim. huzursuz ama mutluyum. mükü tahmin et bakalım hangisi senin?

4 yorum:

  1. hımm tahmin etmek biraz zor, üzerinde çiçek olan mı??

    YanıtlaSil
  2. Bu sayede pratik yapmış oluyorsun ,ben henüz nasıl bir şey yapacağıma karar bile veremedim:)
    Bu arada tam 36 kişi oldu oyuna katılan ,sana iyi eğlenceler ,sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. ne kadar çok kişi olmuş, pek güzel merakla bekliyorum bende. Hoşçakal:)

    YanıtlaSil