15 Ocak 2010 Cuma

masaüstü


bugünlerde sevgilinin deyimiyle canavar yeşili ojeler, gözlerimde uykusuzluk, hepsini çektirip kurtulmam daha kolay olacak olan çürük dişlerim, bitecek gibi durmayan tez yazım işleri, buz gibi hava, kirden adım atılmayan ev, görülmeyen arkadaşlar vb. gibi olaylarla günlük yaşıyorum. pek anlatılacak günler değil de yaşanıp unutulması makbul olan zamanlardan.

kelebek atölyesi masaüstü resmimi merak etmiş:) print screen aldım ama toplanmadığım masaüstü tamamen makalelerle dolu olunca arkadaki resim belli olmuyordu.böylesi daha güzel. irene suchocki nin resmi bir süredir benimle. o balona binip kaçıp gidesim var...bende gretchen in masaüstünü merak ettim. öperim...

3 yorum:

  1. Bu resme bayıldım.. Harika! :) Ben ancak bilgisayarı ofise götürdüğümde masaüstü resmimi sana gösterebilirim. Evden bişi yükleyemiyorum. Ama benim masa üstü resmim böyle güzel değil. An itibarıyla daha güzel bir resim koymayı istemeye başladım :)
    A bir de resim demişken, İstanbul'da Chagal sergisi varmış. Hafta sonu gitmeyi düşünüyorum..
    Bu arada tezinle ilgili hiç sıkılma lütfen. İyi bir tez olacağına eminim. Çok öperimmm!! İyi hafta sonları..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir masaüstü :)çok duru.

    YanıtlaSil
  3. kelebek atölyesi- bende çok severek kullanıyorum:)

    gretchen- istanbul daki chagall segisi güzelmiş özlem. umarım gidebilirsin. tez olayı da bitecek bakalım umarım. bende çok çok öperimdir.

    YanıtlaSil