31 Ocak 2010 Pazar

yıldız yakalamaca

bende bu küçük kız çocuğu gibi yıldız yakalamak istesem? bol yağmurlu, sisli bir pazar gününü daha okulda geçirdim ve bugün sherlock holmes faciasıyla son buldu. filmin karanlığı, kostüm ve dönem detayları hoş olsada, konu itibariyle ben sevmedim. o kadar da beklemiştim bu filmi...

okulumun kütüphanesi gerçek dünyadan bakınca 2 katlı, içeri girdiğinizde heryerde aynı olan okul kütüphaneleri gibi. ama soldaki daracık merdivenlerden aşağıya indiğimde binlerce kitap daracık istiflenmiş şekilde beni bekliyor. çoğu japonca... hımm tamam çok çok çoğu japonca. ama ingilizce kitaplara da 2 kat aşağı inip, 20 metre kadar siz yürüdükçe yanan ışıkların aydınlattığı koridordan sonra ulaşabiliyorum. cuma günkü kütüphane gezimde alice in çocuklar için olan versiyonu göz kırptı 'nursery alice'. ne metafor ama...

birde içimdeki romantik ben, jane austen den emma yı istedi. ders arasında kafa boşaltmak için bir kaç sayfa bir kaç sayfa ilerleyebilsem de. jane austen işte...

umarım çok güzel bir hafta geçirirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder