25 Nisan 2010 Pazar

sıkıldım

ben bu aralar pek sıkıldım. öylesine...ki ben hep öylesine sıkılırım. durup dururken. tam çok eğlenmişken 10 dakika sonra ilgim biter ve sıkılırım. ne mi istiyorum?

burada çalışmak: aras bird station
burada yüzmek: mordoğan
burada da çalışmak: çamtepe
burada da çalışmak: anamur
burada okumak: helsinki

hepsini aynı anda yapmak istiyorum. hepsini yapmaya zaman yok. şu an kolumu kıpırdatmamam da sıkıntımı körüklüyor.

ayrıca bilin ki birileri kastamonu küre dağlarını, azdavay ı hes ler ile donatmaya başlayacakmış. yazık olacak her zamanki gibi...oralarda yok olacak ki hiç orman, akan su kalmasın bu memlekette...

kırmızı deftere yazacağım bundan sonra geride kalanları...siz sağlıcakla kalınız.

4 yorum:

  1. Umarım Ankara'ya yolun düşer misafir ederim seni.
    selamlar sevgiler buralardan
    Ashley
    (mail yazdım sana )

    YanıtlaSil
  2. Merhaba
    bende cevabımı yazdım:) Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  3. Dönem dönem çok sıkılırım bende,ama seni çok iyi anlıyorum sen Japonya'dan sonra alışma evresindesin sanıyorum bir de.Endişelenme yaz geliyor ve daha çok renk gözümüzün önünde olacak.
    lütfen kendini renklerle donat ,sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler:) mayıs geliyor zaten:) ben mayıs ı çok severim. hep güzel şeyler olacakmış gibi gelir. bu senede mayısta belki tamamlanmamış bir yola tekrar çıkacağım. hoşçakal :) esen kal...

    YanıtlaSil