19 Nisan 2010 Pazartesi

sararmış


babaannem her gittiğimizde tek tek albümlerdeki bütün fotoğrafları anlatırdı. şimdi o albümlerden herkes kendi fotoğraflarını almış, dağılmış gitmiş...bana kimsenin hatırlamadığı bir kaç fotoğraf kalmış:


o yüzden anneannemdeki fotoğrafları çoğaltmaya karar verdim. dün gittiğimizde bütün fotoğrafları döktük ortaya, aa bu kimin oğlu, şu bilmem nerede, ah gençmişiz derken, elimde kalanlar:
anneannemle dedemin düğün fotoğrafları 1952:


dedemin trt izmir radyosu günlerinden 1955:

ayrıca odamın duvarına bu fotoğraflardan vb. zımbırtılardan bir kolaj yapıyorum. bitince gösteririm. hepinizi öperim...

4 yorum:

  1. bence çok iyi yapıyorsun. ben de bir ara eski fotoğrafların bazılarını scanledim. çünkü gittikçe yıpranıyorlar. bir de bir ara scanner yoktu, fotoğrafların bazılarının fotoğraflarını çekmiştim. hatta bazı çok da eski olmayan -ama dijital makinelerden önceki tarihlerden olan- fotoğraflara da aynı uygulamayı yapmıştım :)

    YanıtlaSil
  2. bir de anneannen çok güzel.

    YanıtlaSil