3 Nisan 2010 Cumartesi

30- istanbul






29 u gecesi sonunda istanbula gelebildim. seul aktarmalı kore havayolları uçuşu emergency exit seat den dolayı süperdi. ferah ferah geldim:) ayrıca uçakta sadece 4 kişi türktü. geri kalan uzakdoğuluların istanbulda nereye kaybolduklarını merak etmiştim ki, bir sonraki gün sultanahmet te hepsiyle karşılaştık.

1 günde istanbul: ayasofya, islam eserleri müzei, sultanamet köftecisi, gülhane parkı, taksim, ara cafe...bir çok arkadaş, bir sürü yemek, diş ağrısı, kardeş...

4 yorum:

  1. gittin mi?
    aaa cok sasirdim
    bundan sonrasi icin de kolay gelsin
    iyi ozlem gidermeler

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin lahana!Çok özlemişsin değil mi?
    Evine ulaştığında kimbilir nasıl mutlu olacaksın bir de.Çok sevindim mutlu mutlu ferah ferah geldiğine,tekrar hoşgeldin.Görüşmek üzere,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. istanbul seni yine bekler... en çok da içindeki arkadaşlar bekler :)

    YanıtlaSil
  4. serrose, teşekürler. umarım sende en kısa zamanda bir ziyaret gerçekleştirebilirsin...

    pandora mini craft, merhaba:) evde huzurlu bir pazar gibisi yokmuş. hoşçakal

    gretchen, bende izmir e beklerim. öperim de öperim:)

    YanıtlaSil