21 Nisan 2010 Çarşamba

gibi yapmak


şimdi ben ders çalışıyormuş gibi yaparken: pencerem açık, içeri esinti doluyor, pencereden foça tarafına baktığımda şimşekler çakıyor, ben çay içiyorum, ay şu bulut ne kadar güzel diyip fotoğraf çekiyorum hemen, aa önümüzdeki apartmanın çatısına konan kuş ne acaba diyorum çıkarıyorum dürbünü. sanki serçeden başka bir kuş olma ihtimalleri varmış gibi,- komşular onları gözetliyorum sanacaklar ama boşver-, birde bu arada annemin alyansından kolye yaptım, yağmur kokusu doldu şimdi içeri. ayrıca özledim. sonuç olarak: çok iyi ders çalışıyormuş gibi yapıyorum.

4 yorum:

  1. Rengin, kolye harika ötesi olmuş!! Eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. bende çok sevdim:) çok güzel:)

    YanıtlaSil
  3. Rengincimm, kolye çok güzel olmuş, kolyeni taktığın her gün daha güzel geçsin inşallah :)
    Öperimdir en komacanından :*

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler:) ben daha çok öperimdir ama:)

    YanıtlaSil