7 Nisan 2010 Çarşamba

pazarda gezdi

yıllardır pazarda gezmeyen, her türlü pazar aktivitesine burun kıvıran, insan kalabalığı sevmez biri olarak, bugün bostanlı pazarında tam 2 saat geçirdim. semizotu, kabak, enginar, erik az biraz, çilek bir kaç tezgah, her yer marul, salatalık, tazecik turplar, bolluk...anneannemin ısmarladığı kara turp yoktu bir tek...bulsaydık tarhanaya koyacakmış...bu kadar güzellik bir yandaydı.

diğer yanda insanlar birbirinin üzerine yürüyor, ayaklar eziliyor, bağrışmalar, suratsız insanlar vb. bir 5 yıl daha gitmem pazara gene heralde. ama pazardan ayrılınca, 2 gevrek aldık ya, rüzgarlı havada sahilde oturduk, evlilik planlarını anlattı kuzenim, mutluluktan uçuşuyordu. konuşmadım ya pek bolca dinledim.

sonuçta 3 tişörtüm ve bir sürü rengarenk çorabım oldu...düğün dernek işlerinin zor olduğunu bir kez daha anladım. birde kentkart olayında 1 buçuk saatte aktarma yapınca bedava oluyormuş.

çarşamba çarşafa dolandı. esenlikle...

not: annem susamasam da su getiriyor ya, evde olmak güzel şey...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder