28 Ağustos 2009 Cuma

kitabevi

biliyorsunuz ki çok çok uzaktayım ve mart gibi tezim bitiyor. sonunda izmire geri döneceğim. fakat ales üds vb. sınavlara girmem, diploma denkliğim gibi bir sürü iş var doktoraya başlamama engel olan ve dönünce 6 ay boş kalacağım. doğal olarak beş parasız olacağımdan çalışmam lazım.

lisanstayken yapılan derneklerde gönüllü çalışmak, çeviri vb. gibi işleri saymazsak para kazanmak için şimdiye kadar hiç çalışmadım. lisanüstü kısmını da bursla falan idare ettim. aha bu upuzun giriş kısmından sonra asıl anlatmak istediğim kısma ulaşabiliceğim öhöm öhöm...

iş bakıyorum internetten. mastırı olacağım konuda iş bulmam pek zor olsa gerek. beni kasmayacak part time da çalışabileceğim yerlere bakındım. eskiden kitabevlerinde çalışmak isterdim . bir kitabevinde çalışmaktan daha güzel şey sadece kütüphanede çalışmak olabilir sanırım.

hani içeri girersiniz kitabevinden -genelde iletişim yada yakın kitabevinde bu durum daha vahimdir- siyahlar sürünmüş kızlar ya da uzun sakallı erkekler ahanda ben kitapçıda çalışıyorum çok kitap okuyorum buradaki bütün kitapları yalayıp yuttum, siz cahil cühela takımı kitaptan da anlamazsınız okumazsınız da diye üstten bakınarak yardımcı olmazlar ya ahanda bende o cool insanlardan olacağım.

beni işe alırlar mı acaba?

2 yorum: