19 Ağustos 2009 Çarşamba

film, ben , the hero michael fay

haftayı yarılamakla beraber pilim tamamen bitmiş durumda. filmler de olmasa yaşayacak bir sebep yok şu günlerde- aka abarti.

değişik bir alice masalı tideland 2005


bir de nereye sürüklenirsem orada yaşamaktan sıkıldım. 8 sene önce biyolog olmaya neden karar vermiştin lahana ha neden? gabon da yağmur ormanlarında transekt michael fay...


kaynak


arada biyolog oldun, arada mutlu mesut kuşlarla kelebeklerle vakit geçirdin, şimdi ise hasbelkader dünyanın bir ucunda günün 14 saatini labda bir masanın başında bir şeyleri birşeylere katarak geçiriyorsun.

ne zaman gerçekten istediğin şeyleri yapacaksın? heyecan nerede? hayaller nerede? onlara da vakit kalacak değil mi?

ha birde ergenken kendimi rock starlarıyla bir görürdüm ve 27 de ölmüş olmam gerekiyordu.




lakin ben tek sayıları küçüklüğümden beri sevmem o yüzden 28 imde öleceğimi öngördüm ve o şekilde yaşıyorum.(ortaokul günlüklerimde ki mezar taşı yazılarım ise neyse ki benden 10 bin km uzakta, mazallah onlardan da alıntı yapardım buraya...)bu durumda önümde taş çatlasın 3 sene var. bu tarihin 2012 aralığına denk gelmesi de beni işkillendirmiyor değil hani. lan yoksa gerçekten ölecek miyim? büyükbabam nostradamus du da bize süleyman olarak mı gözüküyordu falan feşmekan gibi daha da saçmayabilitem var...(ebilite????)



2012 japonca ni sen ju ni diye okunuyor ve çok kuull oluyor. öyle de bir felaket filmi gelecek sinemalara. aha bu arada japonya bütün dünyadan daha sonra kavuşuyor filmlere. torrentten senenin başında izleyip unuttuğum filmlerin fragmanı daha yeni oynatılıyor. deliricem zaten herşeye japonca dublaj yapmasalar olmaz. anlamıyorum o kadar japonca. herkes sosuke ve ponyo kadar japonca konuşsa mutlu mesut yaşardım.




hımm nereden nereye hayat muhasebesi yapmak için başlamıştım bu yazıya halbukim çok gayri ciddi anlamsız dandik bir şeyler oldu. ikinci kez okusam büyük ihtimal yayınlamam ama o kadar da yazdım değil mi? o zamann...yolla gitsin....

1 yorum:

  1. heey, 35 e gelince paraşütle atlıycaktık hani?? gerçi bu da benim fikrimdi.. yani 35te yapmak. bir de sonra aklıma geldi, kimin 35 inde?? :) senin 35 inde olsun, böylece ben 39 olurum ;) bölece de 39 u görecekmişim gibi hissedeblirim..

    YanıtlaSil