25 Ağustos 2009 Salı

can sıkıntısı

uzun uzun yazamayacağım velakin çok stresli salak saçma bir hafta geçiriyorum. bugün labdan dışarı adım atabildim. bu şehir köyden bir gömlek üstün olduğu için alışveriş yemek falan feşmekan için tek bir uzun caddesi var. sadece karşıyaka çarşısı uzunluğunda diyeyim anlayın. orada bir baştan bir başa yürümeyle şehirde dolaşmış sayılıyoruz. aha işte claire s te indirim varmış. herşey bir lira gibi birşey. 3 tane yüzük aldım fakat labda ki benim kadar bahtsız bedevi arkadaşlarla paylaştığımdan bana bir tane kalmış oldu. üstündeki etiketin 6 da biri fiyatına birşey alınca seviniyorum heh heh...yarın gene mi kaçsam acaba diğer yüzüklerin aynısından almak için heh heh...eve geldiğimde bayılmamış olduğumdan sanırım diğer yüzüklerimi de takıp foto çekebildim. bir haftadır 2 de geliyordum eve bugün 11 erken dimi evet evet...

ellerim tombik, oje de sürmeyi hiç beceremem, zaten vakit de yok. haftada bir kere sürebiliyorum sadece. idare ediverin:






böyle de canım sıkılıyor be blog. işler bitmiyor bitmez. masterdan sonra doktorası var ohaa diyorum sadece. 4 buçuk sene daha çekilir mi bu hayat? çekilmez. ne halt yicem ben?



bir bölüm monk seyredip yatacağım, iyi geceler lahana, hapşuuu, çok yaşa, sende gör....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder