28 Ağustos 2009 Cuma

bilgisayar

bilgisayarda konuşmanın zorlukları:

sen bir hevesle bir sürü şey anlatıp yazarsın, ağzın bir karış açık ekrana bakarsın cevap gelsin diye o küçük pencerenin altında da bilmemkim typing yazar. zaman uzar...gelen cevap: ha evet olabilir yani...

Ben bir çay koyup geleyim.

dün sonunda seminer bitti. gece fight club 10.yıl etkinliklerinin ilk ayağını gerçekleştirdik. oha yaw 10 yıl olmuş. bir çok kez seyrettim ve project mayhem zımbırtıları düşündüm yattığım yerde. tabiki iyi bir tüketici olduğumdan yattığım yerden bir taraflarımı kaldırmadım. her neyse izleyiniz gene izleyiniz ve de izletiniz efendim...

bu haftasonu için hain planlarım var fakat biliyorum ki evde aman ya çok sıcak diyerek yayılacağım. üşengeçlik kanımda var. önümüzde ki maçlara bakacağız artık.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder