2 Mart 2010 Salı

gece istekleri

ne mi istiyorum? otostopçunun galaksi rehberiyle kaybolup gitmek, dolapta son kalan dondurmayı yememek, sihirli bir değnekle odayı toplamak, midem ekşimeden daha çok greyfurt suyu içebilmek, kendi kendilerine asılan çamaşırlar, kirlenmeyen çoraplar, ömür çürütmeyen insanlar...ayrıca karen in sevgiliyle buluşmasını, arkadaşlarımın da mutlu olmasını istiyorum. tırnaklarımdaki kırmızı ojelerin kendi kendilerini yoketmelerini, uçakla valiz taşımanın sınırsız olmasını, şalvarbank gibi bir pantolonum olmasını istiyorum. birde duvarımda karingrow' dan bu resim asılı olursa...bana tatlı rüyalar.


p.s. birde bu güzel topknot headband

3 yorum:

  1. dolaptaki dondurma şimdi aklıma geldi ...buzdolabına yönelmeden önce bi istekte benden ...bu kuşların uçup uçup aynı dalda şu andaki yerlerine konmalarını istiyorum ..evet bunu istiyorum ..bir varmış bir yokmuş olsun istiyorum ...

    YanıtlaSil
  2. kutupayusu: naruto diye bir çizgi film var. orada bir ninjanın çizdiği bütün hayvanlar canlabiliyor :) bir çiziktiriyor her yer kuş oluyor...en sevdiğim özellik. hoşçakal.

    YanıtlaSil