24 Mart 2010 Çarşamba

20-21-22 toparlamaç

bir varmış bir yokmuş 4 arkadaş cumartesi sabah 10 da evden çıkıp salı sabah 10 da küçücük minicik şehirlerine geri dönmüş. fukuoka, hiroshima, miyajima ekseninde pek güzel gezmişler. kafam kadar hard rock sandviçi, pomegranate martini, okanomiyaki, manzaralı makarna, yağmurda plaj yürüyüşü, yahoo dome, tenjin kısmısını tavaf etmişler. kocaman şehirde kaybolmadan yollarını bulmuşlar. gecenin karanlığında ilerleyen otobüslerine atlayarak hiroshimaya varmışlar. pazar sabah 6 da hiroshima da, açlıktan gözü dönmüş türkler açık kafe aramışlar da aramışlar, kahvaltı sonrası, atom bombası müzesine gidip, kocaman şehri yokeden kocaman bombaya bakıp dayak yemekten beter olmuşlar. berbat halde oradan çıkıp, yürümüş de yürümüşler, hiroshima kalesine gidip tamtamları çalmışlar. akşam 4 kişilik bir oda ayarladıkları hostellarında, iphone destekli melekler korusun seyredip, o günü çantalarına saklamışlar. yatmışlar kalkmışlar pazartesi olmuş. sabahın kör vaktinde tramvaya atlamış tanrıların adası olan miyajima ya varmışlar. fi tarihinde adanın tamamının tanrılar tarafından işgal edildiğine inanan halk kocaman bir tapınak yapmış. tapınağın kapısını denizin içine saklamış. bizim dörtlü med cezir ile sular altında kalan tapınak kapısına bakıp bakıp iç geçirmişler. ada o kadar güzelmiş ki etrafta geyikler oynaşıyormuş, maymunlardan sakının yazıları her tarafı süslüyormuş. kocaman bir teleferikle tanrıların oturup hiroshima yı koruduğu tepenin eteklerine çıkmışlar. 1 buçuk saat yürüyüp tepeye ulaştıklarında tanrıların neden orada oturduğunu anlamışlar. o kadar güzelmişki manzara lahana olanın ağzı açık kalmış. gerisin geriye hiroshima ya dönen dörtlü onları köylerine geri götürecek otobüse atlayıp. biriktirdikleri 1000 in üzerinde fotoğrafa 3 gün gömmüşler. ayrıca gökten 3 elma düşmüş. birisi benim birisi sizin birisi de canım mükü nün başına. bu yazıyı buraya kadar bir tek o okur heralde:)

gezi fotoğrafları aşağıda ki 3 postta...

9 yorum:

  1. Elmanın birini ben kaptımm :D çünküm bende okudum :) Çantamda biriktirdiğim anılarıma yenilerini eklediğim için çok mutluyum :)
    Seni çok özlicem Renginim sanım, gittiğin yerlerde hep mutlu olasın...

    YanıtlaSil
  2. heyt masal kahramanım benim:) ağlatcan kııızzz gece gece beni barisu sama kızacak bana sonracağıma:) iyiki gitmişiz...

    YanıtlaSil
  3. Ben de okudum.. Ben de elma isterim :D
    Paylaşcak olan var mı?

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Lahana ,
    Ne güzel gezmişsiniz. Tadını çıkarın zamanın.
    Postan elime ulaştı. Çoook teşekkür ederim.Sana birde mail yazdım.Çok teşekkür ederim herşey için
    Sevgilerimle
    Ashley

    YanıtlaSil
  5. gretchen,
    ben paylaşırım elmamı seninle...

    ashley,

    ne güzel hemen ulsşmış posta:) pek sevindim. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel anlatmışsın :) elma için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  7. ben de bastan sona okudum ,ama elmayi paylasmasan hepsi senin olsa da olur :)
    operim

    YanıtlaSil