21 Şubat 2010 Pazar

mezuniyet partileri falan filan

sunumlardan sonra, akşam okulun düzenlediği mezuniyet partisi, onun ardından labdakilerle parti. bir sürü içtiğim için azıcık başım ağrıyor.

okulun düzenlediği parti bir otelde oldu. masalarda bir sürü yemek ve içki, ayakta atıştırıyorsun. bu arada hocalar ve mezun olan öğrenciler konuşma yapıyor. ben salak olduğum için kendi makinamı götürmeye üşendim. o yüzden b. nin çektikleriyle yetindim. kamerası da pek dandikmiş yaw:)

bu arada takım elbise sunumlarda zorunluydu. ben de hayatımdaki ilk takım elbisemi giymiş oldum. 25 yaş sen nelere kadirsin nokta nokta nokta.

mezuniyet partisinde teşekkür konuşmamı japonca yaptım heh heh:) nippon banzai :)

labın partisinde pek çok içtik. off off pek hatırlamıyorum... pek çok resim koyacağımdır, şimdiden uyarıyorum:

sunumda sorular kısmısında:


buradaki ailem olmuş insanlarla:


oteldeki yemeğin açılış konuşması:


mamalar:


senpai leriyim:


4. sınıftan mezun olanlar böyle şıkıdım şekilde giyinirken, yüksek lisanstan mezun olanlar takım elbise giyiyor:


bizim labdakiler:


hocama birşeyler anlatırken, bana yazdığı teşekkürde '' introduce sushi to turkish people and love nori forever'' demiş:) nori sushi rollların etrafındaki yosun olup, 3 senedir bir geninin izolasyonu ile uğraşmış olduğum bitkidir.


hepimizin bütün resimlerde hobbit gibi çıkmasını sağladığı için b. ye teşekkürü borç bilirim. kendisi arkadaki uzun boylu arkadaştır:)


favori hocam:


labdakilerle nomikai:


mizuki chan:


heh heh pek eğlenceli idi:) şimdi tekrar okula gidip çok sevgili norilerimin kültürlerini değiştirmem lazım sanırım benim için ''hate nori forever'' olacak...

5 yorum:

  1. Ben de 3,5 yıllık öğretmenim hiç takım elbisem olmadı... Ama seninki hoş olmuş:) Ya bu çekik insanlar ne kadar güzel böyle! Çok tatlılar... Hocanız da çok sevimliymiş:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba, yorumunuz için teşekkürler:) takım elbise komik bir zorunluluktu. astım dolaba bakalım bir daha ne zaman giyerim:) hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflara yansımış ,bence eğlenceli geçmiş gününüz.Takım da yakışmış bence :)Japonlar ne sıcak ,ne güleryüzlüler.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuşsun! :) gömleğini çok sevdim. parti de eğlenceli görünüyor, yemekler de harika sanırım.. ve de i love sushi! nori konusunda da hislerini anlıyorum, ama norisiz de sushi olmaz ki..

    YanıtlaSil
  5. kelebek atölyesi: gündüz değilse de gece pek eğlenceliydi:) japonlarda içince çok sıcakkanlılar, diğer türlü aynı şeyi söyleyemeyeceğim:)

    gretchen: gömleğime thrift store malı dediler, takımın yakışmamış dediler ...kimin dediğini anlamışsındır. birde nori siz bir hayat düşünülemez:)

    YanıtlaSil