26 Şubat 2010 Cuma

kuşlar ve kırmızı gül

obsesif kuş disorder adlı çalışmam...rspb rozetlerimden bir kuple. yancılar ise oradan buradan topladığım rozetler...


ayrıca bütün gün yağmur yağdı. şebosan ve ayşinimsanım ile ev kadını japonların çarşı pazar saatinde bizde çarşıya gittik. kozmetik alışverişi, o alışverişi bu alışverişi, mini bourjois kalemler, muji gömlek, kıpkırmızı yüzük alışverişi. durun yüzüğümü de göstereyim...yarın da diamond city yi fethedecekmişiz gokşinimsanım öyle buyurdu. akşamına zaten 90lar partisi... pek pek eğlenceli bir haftasonu olacak sanki. umarım sizinde güzel geçer. esenlikler...

4 yorum:

  1. buyurmadim yaw, rica ettim :D güzel olur gezeris, egleniris, bi de orayi fethederis :D :D Hep shimotori-kamitori nereye kadar dimi :D

    YanıtlaSil
  2. Yahu kırmızı yüzük ne zarif ne orjinal.Seramik sanki ?Güzel günlerde kullan lahana
    p.s. kibrit kutunu merakla bekliyorum ,fotoğrafını gönderecek misin?

    YanıtlaSil
  3. merhaba teşekkürler yüzüğü bende pek beğendim:) çok karmaşık zamana denk geldiğinden, kibrit kutumun fotoğraflarını çekmemişim ne yazıkki. o yüzden gönderemedim...bir dahak isefere bir sürü foto çekeceğim:)

    YanıtlaSil