21 Şubat 2010 Pazar

90 lar

1 sene geçmiş üzerinden sevgili arkadaşlarım:) 90 lar partisini mütevazi evimde yineleyeceğizdir. Bir sorun çıkmazsa 27 şubat gecesini boş bırakın. tarkan gül döktüm yollarına, asya vallahi öptürmem, aylin livaneli okulu asardım, oya bora sevmek zamanı, kenan doğulu kurşun adres sormaz ki, yoncimik hepsiii, tabiiki hakan peker ve hey corçççç, adam diye bir şarkısı olan kadın, aşkın nur yengi- üfürükle çaldığı şarkı, burak kut.... hemen hepsi güzide arşivimden sizlerle buluşacak... ciguli eşliğinde göbek atılıp, çelik in ateşteyim ateşte dansı yapılacak... ve daha nicesi

dress code: kızlar tayt üzeri fırfırlı mini etek, erkekler oduncu gömlek :)

yazının videosu : grup vitamin den ellere varda bize yohh mii?

3 yorum:

  1. Ahaha pek bi eğlenceli olacak ,iyi eğlenceler şimdiden:) Adam şarkısının sahibesi Sibel Alaş mıydı acaba? Tam emin de değilim :)
    Fotoğrafları mahrum etmezsin değil mi bizden?

    Sevgilerimlee

    YanıtlaSil
  2. partiye ben de gelmek istiyorum...

    YanıtlaSil
  3. kelebek atölyesi: evet evet sibel alaş tı:)fotoğrafları tabiiki koyarım. hoşçakalın

    gretchen: ben size özel izmir de yapıcam :)

    YanıtlaSil