2 Şubat 2011 Çarşamba

baygın sümbül

bu öğlen: vişneli turta, tiramisu yedim mutlu ve suçluyum.

hazırlamam gerekn yığınla rapor falan feşmekan var, korkuyorum.

her sabah kahvaltı da gevrek, peynir yemeye devam ediyorum ayrıca mentalist ten bir bölüm seyrediyorum. evet sabah 7buçukta mentalist seyrediyorum ne ki?

iki aydır tanıdığı insanla nişanlanan ve evlenecek olan kuzenime, azıcık kızıyorum, azıcık gıpta ediyorum (çok aşık), azıcık salak buluyorum.

bugün arda adında 2 yaşında bir çocukla tanıştım. çok tatlıydı yaw, beraber resim yaptık, vın vın oynadık, mikseriylen bana kek bile yaptı:)

renk renk kalemlerle okuyorum makaleleri ki gözüm gönlüm açılsın demi?

başka başka işler pek yolunda gitmiyor. adaçayı mı acaba müessibi bu kötü gidişin?

sevgilerimlen...

kipa da 2 liraya sümbül satıyorlar. masamda duruyor bir haftadır. büyüdü büyüdü kocaman oldu ve baygın baygın kokuyor. anladım ki ben sümbül kokusundan hazetmiyorum atıcam fakat kıyamıyorum.

2 yorum:

  1. atma sumbulu, bahceye dik, yasar sokakta o, soguga dayaniklidir

    YanıtlaSil
  2. izmir çok soğuk bugünlerde, okulun bahçesine diktim bakalım ne kadar dayaancak ve seneye tekrar çıkacak mı?

    YanıtlaSil