23 Haziran 2014 Pazartesi

Uzunharmanlar'da Bir Davetsiz Misafir

  

Bütün bir pazar gününü Uzunharmanlar' da geçirdim. Pek mutluyum be. Hep böyle kitaplar olsa durmadan okusam. Öğlen başladığım kitap şimdi bitti. 
Bugünlerde ölüler aleminde hayaletlerle ilgili oldu hep okuduklarım. Daha dün Yerdeniz' in son kitabı Öteki Rüzgar' ı okudum. Onun içime verdiği ölüm sıkıntısını bu kitap aldı götürdü. 
Daha önce Sezgin Kaymaz' dan sadece Kün' ü okumuştum. Böylece Pinuccia' nın düzenlediği Yaz Okuma Şenliği'nde de bir kategoriye denk gelmiş oldum: 2. Kategori (10 puan): Sadece tek bir kitabını okuduğunuz ve sevdiğiniz bir yazardan bir kitap



 
Helsinki' ye yanımda getirdiğim kitaplar sınırlı ve bu kadar yoğun çalıştığım bir yazda ne kadarını tamamlayabilirim bilmiyorum ama en azından kendim için bir değişiklik olsun diye bende bu kategorilerde kitap okumaya çalışacağım. Hem sevgilim buraya gelirken de ısmarladığım kitapları getirir :) Onu görmeme 1 ay kaldı. Özledim ya. Sonra taa Aralık' da geri dönüş. Off offf....

Neyse ben çok sevdim Uzunharmanlar' ı, umarım sizde okursunuz.  

Esenlikle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder