20 Haziran 2014 Cuma

çizgi filmler

bu hafta okuldan kalan zamanlarda oturdum çizgi film izledim. İlki bu yılın ödül alan filmi frozen idi. Tamam görüntüler falan güzeldi amma velakin işte prenses falan derken bana pek hitap etmedi:


ikincisi şimdiye kadar nasıl olur da izlemem hatta varlığından bile haberdar olmam diye düşündüğüm la planete sauvage- fantastic planet idi. ütopik bir dünyada insanlar pet olarak besleniyorlar . hoşuma gitti. müzikleri daha da hoşuma gitti:


üç numara ise yine bu sene oscara aday gösterilen ernest et celestine. Benim en sevdiğim bu güzel ve naif film oldu. çizimleri ayrı güzel suluboyayla boyanmış gibi , müzikleri ayrı güzel. çok sade bir dostluk hikayesi, şu aralar en ihtiyacım olan şey aslında.


daha da haftasonu var. haftasonunda izlemeyi planladıklarım ise:

le tableu
the wind rises
l'illusionniste

happy midsummer day  ahali, bana bugünde tatildi. yaşasın pagan tatilleri:) esenlikle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder