11 Aralık 2010 Cumartesi

kış, kar, aralık en sevdiğim ay

şimdi izmir den uzakta olanlar bilmez ama geçen hafta ben bu memlekette tişörtle dolaşıyordum bu hafta kar var, çok güzel bir şehir değil mi? duyamıyorum ama evet evet diyorsunuzdur muhtemelen...

sonra ben son aylarda yeni insanlarla tanışmıyorum ya aynı kısırdöngü içerisinde yuvarlanıp gidiyorum ya kendine kızıp kızıp duruyorum ya bu iki kişi eğlendirdi müteşekkirim:


sonra kızlarağası na gittik geçen hafta çinel ile ve yemyeşil taştan bir kolye aldım şudur ki:


sonra geceleri kendime ayırabildiğim bir saatte kendime çay yapıp içiyorum, yaşlı teyzeler gibi battaniyemi dizlerime çekiyorum, criminal minds izleyip, nerde o eski polisiyeler diyorum, ardından uyuyup sabahın köründe tekrar yollara düşüyorum (kendime not taşın artık annenin yanından...) bu arada gubler insansa biz insan değiliz.

sonra bundan iki kış önce annemin göndermiş olduğu moleskini bitirmeye çalışıyorum, hemen her günü kaydedip salak saçma şeyler yazıyorum blogdan uzak durmama sebep budur:


yarın şöyle bir dolaşıp kaban almam lazım, nerede bulurum ki?

üç gün onda 4 gün evde kalmaktan sıkıldım.

şimdilik esenlikle, öperim.

sonra son not: arkası rengarek olan toplu iğnelerden arıyorum, her yerime sokuşturacağım, hiçbir zaman açıkta kalmayacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder