19 Aralık 2010 Pazar

doğum

günlerdir yağmur yağıyor ve ben seviyorum. bölümün önü kazılmış, her yer balçık, metro inşaatının kamyonu suları üzerime sıçratmış çamur deryasında hoplaya zıplaya okula gitmişim, yeni ayakkabımın derisi bu koşullara dayanamamış, bölümün çatısını yapan amcalar açtıkları delikleri kapamadan gitmişler tavandan şıpır şıpr sular damlamış, elektrik tesisatı felç olmuş, kimin umurunda. yağmuru seviyorum, sıcak çay ve yanında bir dilim limon ile beraber.

geçtiğimiz hafta doğum günümü kutladık, 26 yaşındayım. kocamanım. dünde ayşegülün doğumgünüydü oda 25 yaşında. kocaman fakat mükemmel bir akşamdı. Trivial pursuit te kazandım, üzerinde ismim yazılı olan bir kalem ve eldiven hediye edildi:) bu pastayıda topraktan'da ayşegül şerefine yiyip bitirdik:


cumartesi sabahtan kemeraltı turuna çıktığımız çinel ile bir sürü keçe aldık. belki bugün bir kaç şey yaparım. kemeraltında bir sürü insan ve mis sabunlar vardı. kalabalıktı. kestane pazarında üşüyen tavşanlar vardı. yusyuvarlak taşsız ama söz yüzüğü olmayan (?) bir yüzüğün peşinde koşan iki insan vardı. yeşil palto vardı, sarı saçlar vardı. aligalip te yenen süpangle vardı.

bir sürü hediye, bir sürü güzel dilek ile geçti hafta. seminerim de fena değildi.

bu sabah öğrendim ki mükücüm sinop yollarında başı sağolsun. zor be hayat.

3 yorum: