13 Temmuz 2010 Salı

griydi bugün

sabahtan beri muz dondurma kavun dondurma şeftali ve dondurma yedim. Hava çok sıcak çok.

okulda gıpgri bir günümdeyim. araya yeşil kaçsın,
dutlar yılboyu hep ağaçta kalsın,
hocanın tatile giderken bıraktığı zambaklar kurumasın,
şöyle sıcak bir çorba bana iyi gelsin,
battaniyem olsun da beni sarmalasın,
sevgili boya badana işlerini bıraksın da beni sevsin,
okulda hep yalnız olayım ve yalnız çalışayım,
klimaların 25 derecesi beni dondurmasın,
güneşin alnı kabağında fırk fırk burnumu çekmeyeyim,
güzin abla ya yazı yazanlar mutlu olsun,
bütün yarışma programlarındaki insanlar ünlü olsun çok para kazansın,
mükü çanakkale den gelsin,neşe ist ten, özlem öropa lardan gelsin,

istiyorum. çok mu?

ayrıca şebnem le gökşin e yazdığım mektupları gönderebileyim, tarık la ibu benimle konuşsun, özhan bir an önce doktor olsun da istiyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder